Wednesday, May 9, 2012 | By: Sebutir Kasih Sejuta Sayang

~PADAMU~



Ya Allah Ya Tuhanku

Ku harap padaMu Rabbi yang satu

Di waktu aku lalai ingatkanlah aku

Ketika aku beramal ikhlaskanlah hatiku

Agar amalanku diterima olehMU



Ku harap padaMu Tuhan

Di masa aku dihujani berbagai ujian

Kirimkanlah selembar sabar sebagai peneman

Beri aku keteguhan yang jitu bersulam iman

Agar imanku tidak akan terkorban

Di sela-sela aku mendepani cabaran



Ku harap padaMu Tuhan

Di silih pergantian nikmatMu

Peliharalah hatiku agar terus syukurku tidak terhenti

Masukkanlah pula rasa cinta dan takutkanMu

Agar tidak pula aku cinta dan takut

Selain dari Mu



Duhai yang Maha Penyayang

Jadikan aku terhibur dengan mehnahMu

Dengan itu pula aku tidak berhenti mengingatiMu

 Engakulah hidup dan matiku

Jangan pernah Engkau meninggalkanku



Itulah harapanku selalu

PADAMU



Comments
0 Comments
    
    

0 comments:

Post a Comment