Wednesday, May 25, 2011 | By: Sebutir Kasih Sejuta Sayang

~Kenangan Sejarah Silam~




   Bila kau ada...

aku akui adanya aku

aku sedari hadirnya kau

menjaga hatiku

Buat aku rasa..
aku ada

Kerna..
adanya aku dalam hidupmu....

Untuk menyayangimu

untuk mencintai kamu

bukan untuk menyakiti

Kerna
Itu tandanya aku sayang kamu...

 


Sukar untuk aku bicarakan

sehingga hadirnya kamu

dan adanya kamu dalam hidup kamu

aku sedia menyayangi



 Kerna
Kini adanya sayang dalam hatiku..
Kerna adanya kamu dalam hati ku

Cerianya aku kerana aku tahu 

Di taman cinta itu
ada aku dan kamu...


Andai satu ketika

Aku rasa cuma ada aku yang menyayangi

Andai satu ketika

Aku sedar cuma ada aku sendiri yang mengingati

Andai satu ketika 

Aku sedar cuma aku yg mencintai

Aku akan berlalu pergi...

 Tinggal kan taman cinta itu

Berlalu aku dengan kesepian

Bersama ketakutan yang aku rasa kan dulu

Dan berjanji untuk tidak akan mencintai

Adapun hadirnya cinta itu

Bersama dingin hati ku

Dan gelap..hitam
Kenangan sejarah silam.......

 

Comments
1 Comments
    
    

1 comments:

Anonymous said...

simple entry tapi mempunyai maksud yang tersendiri..menarik :)

Post a Comment